reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laco Smatana

Laco Smatana

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som netypicky vyvojar, sportujem....a venujem sa mnohym inym zalezitostiam...som Lza Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Národné dni kariéry.

Laco Smatana

Národné dni kariéry.

Bol to jeden z tých nudnejších dní v robote. Mal som relatívne málo práce a od nudy som už nevedel, či mám sedieť, ležať na pohovke alebo sa prechádzať po chodbe. Hral som s kamarátom niektorú srandovnú hru cez ICQ. Aj napriek tomu som sa neuveriteľne nudil aj naďalej. V tom mi kamarát oznámil, že sa ide pozrieť na Národné dni kariéry. V zápätí sa ma spýtal, či sa k nemu nepridám.

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu